جذب بیش از یکصد هزار کاربر برای «اسنپ‌کیو» در تبلیغات نصب اپلیکیشن توسط تبلیغ‌درایو

اسنپ‌کیو، جدیدترین محصول اسنپ و گروه اینترنت ایران به شمار می رود و یک مسابقۀ اطلاعات عمومی آنلاین و زنده است. تبلیغ‌درایو برای این اپلیکیشن جوان، یک کمپین تبلیغاتی اجرا نمود و در آن به ایجاد آگاهی و شناخت اپلیکیشن جدید اسنپ‌کیو کمک شایانی کرد.

کمپین تبلیغاتی اسنپ‌کیو

1- کمپین‌های تبلیغاتی آزمایشی

در ابتدای راه تعداد ۴ کمپین تبلیغاتی آزمایشی برای اپلیکیشن اسنپ‌کیو طراحی و اجراء گردید. این کمپین‌ها در بستر‌های متفاوتی مانند اینستاگرام، شبکه درون اپلیکیشنی و پیام‌رسان‌ها برگزار شدند. سپس با توجه به تعرفه مشخص شده جذب نصب در هر بستر، اولین انتخاب‌های تبلیغ‌درایو شبکه اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ تعیین گردید.

2- افزایش سایز کمپین (Scale)

با توجه به شناسایی بستر رسانه‌ای مناسب، تبلیغ‌درایو کمپین تبلیغاتی اصلی و نتیجه محور «اسنپ‌کیو» را آغاز کرد. هدف این کمپین، دریافت روزانه 1000-1500 نصب اپلیکینش (کاربر جدید) تعیین شد که تبلیغ‌‌درایو از روش دریافت تعداد نصب مورد نظر مشتری از طریق (CPI) استفاده کرد. کارشناسان گروه تبلیغ‌درایو با به کارگیری از دانش و تجربۀ خود، فراتر از هدف تعیین شده پا گذاشتند و در کمتر از 24 ساعت، 5000 نصب اپلیکیشن اسنپ‌کیو را رقم زدند. در ادامه به خلاصه‌ای از دستاورد‌های کمپین‌های تبلیغاتی اسنپ‌کیو می‌پردازیم:

  • دریافت 10 هزار نصب اپلیکیشن در مدت 14 روز (کمپین تست)
  • دریافت بیش از 5 هزار نصب در کمتر از 24 ساعت (کمپین اصلی)
  • ارائۀ کمترین هزینۀ ممکن برای نصب اپلیکیشن
  • دستیابی به بالاترین نرخ KPI مابین تمام شبکه‌های تبلیغاتی
  • جذب ۱۰ هزار کاربر تنها در ۲ روز به مناسبت یلدا
  • جذب بیش از یکصد هزار کاربر در طول کمپین

خدمات طراحی تبلیغ‌‌درایو برای کمپین تبلیغاتی اسنپ‌کیو

بخش طراحی تبلیغ‌درایو با در نظر گرفتن نیازهای مشتری، خدماتی نظیر «تولید ویدئو، موشن ویدئو، بنرهای شبکه‌های اجتماعی و استوری اینستاگرام» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هدف خدمات طراحی ارائه شده، جذب و دریافت بیشتر نصب اپلیکیشن برای مشتریان تعیین گشت.

ساخت ویدئو

تبلیغ‌درایو برای اسنپ‌کیو دو ویدئو تولید کرده و برای اولین محتوای ویدئویی، یک «موشن ویدئو» ساخته شد. این ویدئو با استفاده از المان‌های از پیش طراحی شدۀ (Design kit) اسنپ‌کیو ساخته شد و از طریق برترین تأثیرگذاران شبکه‌‌های اجتماعی در رسانۀ اینستاگرام انتشار یافت.

دومین ویدئو نیز به منظور اصلاح و بهبود ویدئوی فعلی اسنپ‌ کیو ساخته شد. این ویدئو از عنصر مجری در برنامۀ زندۀ اسنپ کیو الهام گرفت.

ساخت بنر اینستاگرام

یک بنر نیز برای پست‌های اینستاگرام ساخته شد. در این بنر، درکنار رنگ هویت اسنپ‌کیو و المان‌های موجود، از محتوای متنی جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی دربارۀ برگذاری مسابقات زندۀ روزانه استفاده شد.

ساخت بنر تبلیغات درون اپلیکیشنی

برای مراحل کمپین تست و بخشی از کمپین اصلی، سه بنر برای تبلیغات درون اپلیکیشنی طراحی شد. هدف این بنر‌ها، طراحی جذاب، رعایت اصول کپی رایتینگ و سعی در جذب بیشتر مخاطبین به نصب اپلیکیشن اسنپ‌کیو تعیین گردید.

کمپین خود را در تبلیغ درایو ایجاد کنید